Małopolski Bank Spółdzielczy przyjmuje i rozpatruje reklamacje Klientów dotyczące przyznania subwencji w ramach Tarczy Finansowej z Polskiego Funduszu Rozwoju PFR

Zasady reklamacji:

  • Przedsiębiorca, który ubiegał się o subwencję w ramach Tarczy Finansowej PFR może zgłosić reklamację za pośrednictwem Małopolskiego Banku Spółdzielczego.
  • Klient może złożyć zgłoszenie reklamacyjne tylko i wyłącznie w Banku, w który złożył wniosek o przyznanie subwencji.
  • Zgłoszenia reklamacyjne należy przesyłać na specjalnym ZGŁOSZENIU wraz z niezbędnymi załącznikami na skrzynkę email: 

    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pobierz FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Małopolski Bank Spółdzielczy - Centrala z siedzibą 32-020 Wieliczka, ul. Kilińskiego 2
Wpisany do KRS pod numerem 0000111791, NIP: 683-10-01-554, REGON: 000499301, tel. 12-278 14 66, faks: 12-289 44 40