W przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa zablokuj dostęp do eBSW
W przypadku podejrzenia naruszenia bezpieczeństwa dostępu do Twojego konta w usłudze bankowości elektronicznej eBSW możesz samodzielnie zablokować dostęp do tej usługi.
Na stronie logowania do systemu wybierz opcję "Zablokuj dostęp", następnie wpisz login i w kolejnym kroku uzupełnij wskazane cyfry swojego numeru PESEL.
Potwierdź chęć zablokowania dostępu do systemu.
Otrzymasz powiadomienie SMS potwierdzające zablokowanie dostępu do bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej MBSmobile.
Jeśli podałeś prawidłowe dane, to:
- zablokowano dostęp do systemu,
- uniemożliwiono wykonywanie transakcji,
- usunięto powiązane urządzenie mobilne,
- wysłano potwierdzenie SMS.
Z przyczyn bezpieczeństwa na stronie logowania nie będzie informacji o poprawności dokonanej operacji zablokowania dostępu.
Odblokowanie dostępu będzie możliwe po kontakcie z placówką Banku.