KOMUNIKAT

Informujemy, iż z uwagi na okres urlopowy Filia Banku w Węgrzcach Wielkich będzie nieczynna w okresie od 2.08.2021 r. do 20.08.2021 r.

Za utrudnienia przepraszamy. Zapraszamy do naszych placówek w Wieliczce i Niepołomicach.

Przypominamy o konieczności terminowego realizowania zobowiązania wynikającego z dokonywania spłaty rat Subwencji Finansowej w ramach Tarczy 1.0. Prosimy o sprawdzenie decyzji PFR w sprawie spłaty oraz terminu pierwszej raty dla Państwa Firmy. Jednocześnie informujemy, iż ewentualne nadpłaty powinny być bezwzględnie uzgadniane, zgodnie z Regulaminem PFR.

Zobacz również: https://mbsw.pl/aktualnosci/177-informacja-dotyczaca-dokonywania-splat-nieumorzonych-kwot-subwencji-finansowej-tarcza-1-0

INFORMACJA DOTYCZĄCA DOKONYWANIA SPŁAT NIEUMORZONYCH KWOT SUBWENCJI FINANSOWEJ ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM

ORAZ

DOKONYWANIA CZĘŚCIOWEJ LUB CAŁKOWITEJ SPŁATY NIEUMORZONYCH KWOT SUBWENCJI FINANSOWEJ

– TARCZA 1.0.

 

SPŁATA WEDŁUG HARMONOGRAMU

Informujemy, iż w celu dokonania spłaty Subwencji Finansowej należy skorzystać z opcji przelewu dokonanego w systemie bankowości elektronicznej na wskazany w harmonogramie spłat rachunek.

 

CZĘŚCIOWA LUB CAŁKOWITA SPŁATA

Informujemy, iż zgodnie z zapisami REGULAMINU UBIEGANIA SIĘ O UDZIAŁ W PROGRAMIE RZĄDOWYM „TARCZA FINANSOWA POLSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU DLA MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM” w celu dokonania wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty Subwencji Finansowej konieczne jest jej zadeklarowanie w formie pisemnej, w terminie nie krótszym niż miesiąc przed planowaną datą nadpłaty.  

Wzór dyspozycji wcześniejszej spłaty Subwencji Finansowej -> kliknij tutaj

Wypełnioną dyspozycję podpisaną przez osoby upoważnione można złożyć:

  • Elektronicznie na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (wyłącznie w przypadku podpisania certyfikatem kwalifikowanym);
  • Na piśmie - w placówce Banku.

Minimalna kwota dodatkowej spłaty, która może być uznana jako nadpłata powinna obejmować kwotę odpowiadającą co najmniej dwukrotności raty Subwencji Finansowej.

KOMUNIKAT

Informujemy, iż w związku z zaplanowanym remontem Filii Banku w Niepołomicach przy ul. Szerokiej 1 placówka będzie czasowo nieczynna.

W tym okresie zapraszamy Państwa do Oddziału w Niepołomicach przy ul. Kościuszki 20 lub Filii w Zabierzowie Bocheńskim.

Zarząd Małopolskiego Banku Spółdzielczego

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.:

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR,
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie,
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji,
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji.

Jak wypełnić i złożyć wniosek o umorzenie w ramach Tarczy Finansowej 1.0

Rozliczenie subwencji PFR wniosek o umorzenie Tarcza 1.0 dla MIKROFIRM

Rozliczenie subwencji PFR wniosek o umorzenie Tarcza 1.0 dla MŚP

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

Zobacz również:

Informujemy, iż od dnia 19.04 br. nastąpi przedłużenie zmiany godzin pracy placówek:

Oddział w Wieliczce przy ul. Kilińskiego 2 - od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00

Filia przy Placu Kościuszki 1 w Wieliczce - od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.00

Za utrudnienia przepraszamy.

Zarząd Małopolskiego Banku Spółdzielczego  

Informujemy, że na stronie Polskiego Funduszu Rozwoju pojawiła się informacja o organizowaniu przez PFR od 15 kwietnia 2021 r. codziennych otwartych szkoleń online dla przedsiębiorców dotyczących zasad rozliczania i umarzania Tarczy Finansowej 1.0.

Szkolenia będą przeprowadzane oddzielnie dla przedstawicieli mikrofirm i oddzielnie dla przedstawicieli małych i średnich firm.  W trakcie bezpłatnych szkoleń zostaną przedstawione informacje o złożeniu oświadczenia o rozliczeniu się z PFR, wyliczeniu kwoty do zwrotu, warunkach jakie trzeba spełnić, aby subwencja została umorzona w 100% i inne kwestie, na które należy zwrócić szczególną uwagę. Aby zapisać się na szkolenie należy dokonać rejestracji na stronie PFR pod adresem: https://pfrportal.pl/tarcza-finansowa-pfr/ Zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniu.

Uważaj na oszukańcze serwisy internetowe oferujące kryptowaluty i inwestycje na rynku Forex. Działaj ostrożnie i rozsądnie.

 

Komunikat z dnia 24.03.2021

Komenda Główna Policji i FinCERT.pl – Bankowe Centrum Cyberbezpieczeństwa ZBP ostrzegają przed próbami oszustw przy inwestowaniu w kryptowaluty oraz na rynku Forex.

Zapraszamy do korzystania z nowoczesnego bankomatu przy ul. Kilińskiego 2 w Wieliczce. Urządzenie dokonuje wypłat gotówki oraz posiada funkcję wpłatomatu. Usługa wpłat dostępna jest obecnie dla Klientów Małopolskiego Banku Spółdzielczego oraz Klientów posiadających rachunki w Bankach Spółdzielczych zrzeszonych w Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.

W imieniu Banku Gospodarstwa Krajowego informujemy, że w związku z ograniczaniem negatywnych skutków pandemii COVID-19 dla funkcjonowania MŚP, stawka opłaty prowizyjnej należna do zapłaty za okres roczny gwarancji PLD (w ramach portfelowej linii gwarancyjnej) w terminie do 31 grudnia 2021 r. wynosi 0%.

Małopolski Bank Spółdzielczy - Centrala z siedzibą 32-020 Wieliczka, ul. Kilińskiego 2
Wpisany do KRS pod numerem 0000111791, NIP: 683-10-01-554, REGON: 000499301, tel. 12-278 14 66, faks: 12-289 44 40