baner_strona5_1001.png
baner_strona5_1001.png
baner_strona45_1001.png
baner_strona45_1001.png
baner_stronatalent.png
baner_stronatalent.png
baner_stronajunior.png
baner_stronajunior.png
baner_stronastudent.png
baner_stronastudent.png
baner_stronastandard.png
baner_stronastandard.png
baner_strona50.png
baner_strona50.png
baner_stronaaktywne.png
baner_stronaaktywne.png
baner_stronabezpiecznagotwka1.png
baner_stronabezpiecznagotwka1.png
baner_facebook.png
baner_facebook.png
baner_bmr.png
baner_bmr.png
banerniepoomice.jpeg
banerniepoomice.jpeg
ka_baner-strona.jpeg
ka_baner-strona.jpeg
Blik_180624.jpeg
Blik_180624.jpeg
baner_homepage_1500
baner_homepage_1500
baner_homepage_1500
baner_homepage_1500
previous arrow
next arrow

Informacja o dostępności architektonicznej w Oddziale w Kłaju

symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystentasymbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiemsymbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówkisymbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki

  

  

Obsługa klientów

Klienci obsługiwani są pod adresem Kłaj 654, 32-015 Kłaj.

Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)

Łatwe dojście do budynku. Komunikacja publiczna w odległości około 100 m.

Miejsca parkingowe

W odległości około 40 m znajduje się parking publiczny.

Wejście do budynku

Przy wejściu do budynku znajdują się schody. Nie ma żadnych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchu takich jak: winda lub pochylnia. Brak minimalnej wolnej przestrzeni do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 95 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi. 

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa przy pomocy asystenta.

W placówce nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. 

Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.

Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.

Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.

W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.

W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.

 

Bankomat 

symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie

 

 

Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku Oddziału. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.

W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.

Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).

Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.

Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.

Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.

Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.

 

 

Legenda

osoba_na_wózku.png symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie
osoba_towarzysząca.png symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta
pies.png symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem
niedosłyszący.png symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów
parking.png symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki
parking_n.png symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki

 

 

Małopolski Bank Spółdzielczy - Centrala z siedzibą 32-020 Wieliczka, ul. Kilińskiego 2
Wpisany do KRS pod numerem 0000111791, NIP: 683-10-01-554, REGON: 000499301, tel. 12-278 14 66, faks: 12-289 44 40