Informacja o dostępności architektonicznej w Oddziale w Gdowie
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Rynek 30, 32-420 Gdów.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku. Komunikacja publiczna w odległości około 100 m.
Miejsca parkingowe
W odległości 10 m znajduje się paking publiczny. Na terenie parkingu znajduje się miejsce z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Wejście do budynku jest na poziomie chodnika. Przed wejściem zapewniona jest minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu głównym do budynku o szerokości 100 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez pomocy asystenta.
W placówce jest dostępna pętla indukcyjna.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.
Bankomat (wpłatomat)
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku Oddziału. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat umożliwia obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Legenda
![]() |
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie |
![]() |
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta |
![]() |
symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem |
![]() |
symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów |
![]() |
symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |
![]() |
symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |