Informacja o dostępności architektonicznej w Oddziale w Niepołomicach
Oddział przy ul. Kościuszki 20 w Niepołomicach - trwają prace remontowe Oddziału w Niepołomicach. Obsługa klientów następuje w placówkach podległych Oddziału.
Jednostki podległe - Filia Banku w Niepołomicach
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Szeroka 1 32-005 Niepołomice.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku, występują krawężniki. Komunikacja publiczna w odległości około 20 m.
Miejsca parkingowe
Parking publiczny 20 m od placówki Banku.
Wejście do budynku
Przy wejściu do budynku znajduje się próg około 10 cm. Przed wejściem znajduje się wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 85 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez pomocy asystenta.
W placówce nie zaistalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca.
W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Filii. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Jednostki podległe - Filia Banku w Niepołomicach
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem Zabierzów Bocheński 53, 32-007 Zabierzów Bocheński.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku.
Miejsca parkingowe
Parking publiczny około 5 m od placówki Banku.
Wejście do budynku
Wejście do placówki jest na poziomie chodnika. Przed wejściem jest zapewniona minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 95 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez pomocy asystenta.
W placówce nie zaistalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca.
W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Filii. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Legenda
![]() |
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie |
![]() |
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta |
![]() |
symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem |
![]() |
symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów |
![]() |
symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |
![]() |
symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |