baner_strona5_1001.png
baner_strona5_1001.png
baner_strona45_1001.png
baner_strona45_1001.png
baner_stronatalent.png
baner_stronatalent.png
baner_stronajunior.png
baner_stronajunior.png
baner_stronastudent.png
baner_stronastudent.png
baner_stronastandard.png
baner_stronastandard.png
baner_strona50.png
baner_strona50.png
baner_stronaaktywne.png
baner_stronaaktywne.png
baner_stronabezpiecznagotwka1.png
baner_stronabezpiecznagotwka1.png
baner_facebook.png
baner_facebook.png
baner_bmr.png
baner_bmr.png
banerniepoomice.jpeg
banerniepoomice.jpeg
ka_baner-strona.jpeg
ka_baner-strona.jpeg
Blik_180624.jpeg
Blik_180624.jpeg
baner_homepage_1500
baner_homepage_1500
baner_homepage_1500
baner_homepage_1500
previous arrow
next arrow

Informacja o dostępności architektonicznej w Oddziale w Niepołomicach

 

Oddział przy ul. Kościuszki 20 w Niepołomicach - trwają prace remontowe Oddziału w Niepołomicach. Obsługa klientów następuje w placówkach podległych Oddziału.

 

 

Jednostki podległe - Filia Banku w Niepołomicach

symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystentasymbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiemsymbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówkisymbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki

 

 

Obsługa klientów

Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Szeroka 1 32-005 Niepołomice.

Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)

Łatwe dojście do budynku, występują krawężniki. Komunikacja publiczna w odległości około 20 m.

Miejsca parkingowe

Parking publiczny 20 m od placówki Banku.

Wejście do budynku

Przy wejściu do budynku znajduje się próg około 10 cm. Przed wejściem znajduje się wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 85 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi. 

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez pomocy asystenta.

W placówce nie zaistalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. 

Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.

Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.

Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.

W budynku jest dostępna lupa powiększająca.

W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.

 

Bankomat 

symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie

 

 

Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Filii. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.

W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.

Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).

Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.

Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.

Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.

Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.

 

Jednostki podległe - Filia Banku w Niepołomicach

symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystentasymbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiemsymbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówkisymbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki

 

 

Obsługa klientów

Klienci obsługiwani są pod adresem Zabierzów Bocheński 53, 32-007 Zabierzów Bocheński.

Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)

Łatwe dojście do budynku.

Miejsca parkingowe

Parking publiczny około 5 m od placówki Banku.

Wejście do budynku

Wejście do placówki jest na poziomie chodnika. Przed wejściem jest zapewniona minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.

Drzwi wejściowe do budynku

Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 95 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi. 

Wewnątrz budynku

Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez pomocy asystenta.

W placówce nie zaistalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. 

Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.

Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.

Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.

W budynku jest dostępna lupa powiększająca.

W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.

 

Bankomat 

symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie

 

 

Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.

Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Filii. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.

W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.

Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).

Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.

Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.

Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.

Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.

 

Legenda

osoba_na_wózku.png symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie
osoba_towarzysząca.png symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta
pies.png symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem
niedosłyszący.png symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów
parking.png symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki
parking_n.png symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki

 

 

Małopolski Bank Spółdzielczy - Centrala z siedzibą 32-020 Wieliczka, ul. Kilińskiego 2
Wpisany do KRS pod numerem 0000111791, NIP: 683-10-01-554, REGON: 000499301, tel. 12-278 14 66, faks: 12-289 44 40