Informacja o dostępności architektonicznej w Oddziale w Wieliczce
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem Jana Kilińskiego 2, 32-020 Wieliczka.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Dojście do budynku, nawierzchnia gładka, jest wysoki krawężnik.
Miejsca parkingowe
Brak parkingu dedykowanego dla klientów oddziału. Jedno miejsce oznaczone kopertą dla osób niepełnosprawnych około 5 m od wejścia do Oddziału.
Wejście do budynku
Przy wejściu do budynku znajduje się próg powyżej 10 cm, następnie 3 schody. Nie ma żadnych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchu takich jak: winda lub pochylnia. Przed wejściem znajduje się minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu głównym do budynku o szerokości 85 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa przy pomocy asystenta.
W placówce jest dostępna pętla indukcyjna.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Bankomat (wpłatomat)
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Oddziału. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat umożliwia obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Jednostki podległe - Filia Banku w Węgrzcach Wielkich
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem Węgrzce Wielkie 266/1, 32-002 Węgrzce Wielkie.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Dojście do budynku, nawierzchnia gładka, z wysokimi krawężnikami. Komunikacja publiczna w odległości około 30 m.
Miejsca parkingowe
Parking dedykowany dla klientów Filii po drugiej stronie ulicy. Brak miejsca oznaczonego kopertą dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Przy wejściu do budynku znajduje się 7 schodów. Nie ma żadnych ułatwień dla osób z niepełnosprawnością ruchu takich jak: winda lub pochylnia.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 97 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa przy pomocy asystenta.
W placówce nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Filii. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Jednostki podległe - Filia nr 4 w Wieliczce
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Słowackiego 5, 32-020 Wieliczka.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników. Komunikacja publiczna w odległości około 2 m.
Miejsca parkingowe
Parking publiczny około 40 metrów od Filii. Brak miejsca oznaczonego kopertą dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Wejście do placówki jest na poziomie chodnika. Przed wejściem zapewniona minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 97 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa przy pomocy asystenta.
W placówce nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.
Bankomat (wpłatomat)
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do placówki. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie jest dostępność funkcji głosowej.
Bankomat umożliwia obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Jednostki podległe - Filia nr 3 w Wieliczce
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Wincentego Pola 4b, 32-020 Wieliczka.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników.
Miejsca parkingowe
Parking dla klientów przed wejściem do Filii.
Wejście do budynku
Wejście do placówki jest na poziomie chodnika. Przed wejściem zapewniona minimalna wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 97 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa przy pomocy asystenta.
W placówce nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W budynku brak toalety dla niepełnosprawnych.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny 30 m od Filii Banku - przy ul. Asnyka 6. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat umożliwia obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Jednostki podległe - Filia nr 2 w Wieliczce
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Słowackiego 29, 32-020 Wieliczka (budynek Starostwa Powiatowego w Wieliczce).
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Do głównego wejścia budynku prowadzą schody zarówno od ul. Słowackiego jak i ul. Szpunara. Drugie wejście usytuowane jest na poziomie parkingu podziemnego (wjazd na parking od ul. Słowackiego ogranicza szlaban). Z poziomu parkingu osoby poruszające się na wózku mogą skorzystać z windy osobowej. Dodatkowo od strony ul. Słowackiego zainstalowana jest na zewnątrz budynku platforma dla osób poruszających się na wózkach.
Miejsca parkingowe
Parking znajduje się w podziemiu, do niego wjazd jest od ul. Słowackiego. Znajduje się tam 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Dla osób załatwiających sprawę w budynku przy ul. Słowackiego 29 dostępny jest również parking przy ul. Szpunara 22, na którym znajduje się 1 miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnością. Wjazd na parking przy ul. Szpunara ogranicza szlaban. Parking nie jest zintegrowany z ciągiem komunikacyjnym prowadzącym do głównego wejścia o budynku przy ul. Słowackiego 29 (konieczność pokonania schodów).
Wejście do budynku
Budynek wyposażony jest w windę przystosowaną dla osób poruszających się na wózkach, przyciski na panelu nie są wypukłe ani oznaczone alfabetem Braille'a. Jest komunikat głosowy o numerze piętra.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi przy wejściu do budynku o szerokości 97 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu.
Wewnątrz budynku
Obsługa klientów Banku znajduje się w oznaczonym pomieszczeniu. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa przy pomocy asystenta.
W pomieszczeniu Filii Banku nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
W punkcie informacyjnym pracownicy Starostwa dzielają informacji na temat rozkładu pomieszczeń w budynku.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W pomieszczeniu Filii Banku dostępna jest lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W budynku Starostwa znajduje się toaleta dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Jednostki podległe - Filia Banku w Wieliczce
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem ul. Powstania Warszawskiego 18, 32-020 Wieliczka (tzw. Okrąglak).
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników.
Miejsca parkingowe
Parking publiczny około 40 metrów od Filii. Brak miejsca oznaczonego kopertą dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Główne wejście do budynku (od strony plant) jest na poziomie chodnika. Przed wejściem jest zapewniona wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku. Drugie wejście od strony ul. Powstania Warszawskiego posiada 3 schody.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku o szerokości 100 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez asystenta.
W placówce nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W placówce brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Bankomat znajduje się około 30 m od Filii przy Placu Kościuszki 1. Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia głównego do Filii. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat umożliwia obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Jednostki podległe - Filia Banku w Krakowie (podległa organizacyjnie Oddziałowi w Wieliczce)
Obsługa klientów
Klienci obsługiwani są pod adresem os. Hutnicze 1 lok. 4, 31-917 Kraków.
Najbliższe otoczenie budynku (ok. 20 m od wejścia do budynku)
Łatwe dojście do budynku, nawierzchnia gładka, brak wysokich krawężników.
Miejsca parkingowe
Parking publiczny około 20 metrów od Filii. Brak miejsca oznaczonego kopertą dla osób niepełnosprawnych.
Wejście do budynku
Wejście do budynku jest na poziomie chodnika. Przed wejściem jest zapewniona wolna przestrzeń do manewrowania dla osób poruszających się na wózku.
Drzwi wejściowe do budynku
Drzwi wejściowe do budynku o szerokości 110 cm otwierają się manualnie, łatwe w otwieraniu. Brak przycisku otwierającego i dzwonka informującego o potrzebie uzyskania pomocy w otwarciu drzwi.
Wewnątrz budynku
Sala obsługi klientów znajduje się na jednym poziomie. Obsługa osób niepełnosprawnych możliwa bez asystenta.
W placówce nie zainstalowano pętli indukcyjnej. Jest możliwość zapewnienia sprzętu po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania.
Brak znaczników dźwiękowo-nawigacyjnych.
Nie zapewniono informacji o rozkładzie pomieszczeń w budynku – ani w formie wizualnej, dotykowej, ani głosowej.
Wejście z psem asystującym oraz psem przewodnikiem jest dozwolone.
W budynku jest dostępna lupa powiększająca oraz ramka do podpisu.
W placówce brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Bankomat
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest obok wejścia do placówki. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Bankomat w Kokotowie - Kokotów 670
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 120 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat umożliwia obsługę za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Bankomat w Koźmicach Wielkich - Koźmice Wielkie 645 (Stacja Paliw)
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 150 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Bankomat w Tomaszkowicach - Tomaszkowice 455
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 130 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie jest dostępność funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Bankomat przy ul. Dembowskiego - ul. Dembowskiego 38
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 130 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Bankomat przy ul. Dobczyckiej w Wieliczce - ul. Dobczycka 27
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 130 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Bankomat w Podłężu - Podłęże 113
Bank korzysta z bankomatów sieci Planet Cash. Oferują one funkcje ułatwiające korzystanie z urządzeń dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności.
Ekran bankomatu znajduje się na wysokości około 130 cm nad ziemią. Bankomat dostępny jest na zewnątrz budynku. Przestrzeń przed bankomatem znajduje się na lekko pochylonym chodniku. Przestrzeń przed bankomatem jest dostosowana do manewrowania wózkiem.
W bankomacie brak dostępności funkcji głosowej.
Bankomat nie umożliwia obsługi za pomocą technologii NFC (zbliżeniowej).
Opis elementów urządzenia tj. miejsce na kartę, miejsce na banknoty, miejsce na odbiór potwierdzenia oraz klawisz 5 przy klawiaturze numerycznej są oznaczone w alfabecie Braille'a.
Klawiatura bankomatu posiada wypukłe oznaczenia o wyraźym kształcie i kolorze.
Nie ma możliwości powiększenia tekstu na ekranie.
Niedostępna obsługa bankomatu w języku migowym.
Legenda
![]() |
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie – bezpośrednie otoczenie i miejsce obsługi pozwalają osobie na wózku poruszać się samodzielnie |
![]() |
symbol opisujący miejsce dostępne architektonicznie z utrudnieniami – w bezpośrednim otoczeniu lub samym miejscu obsługi znajdują się przeszkody, które powodują, że osoba poruszająca się na wózku wymaga asystenta |
![]() |
symbol wskazujący na możliwość wejścia do placówki z psem asystującym/przewodnikiem |
![]() |
symbol wskazujący na urządzenie wspomagania słuchu dla osób z niepełnosprawnością słuchu, które korzystają z aparatów słuchowych lub implantów |
![]() |
symbol określający parking przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |
![]() |
symbol określający parking z oznaczoną kopertą dla osób niepełnosprawnych przy placówce Banku bądź w odległości do 100 metrów od placówki |